Energie

Ma uit la un televizor ''cu pureci'' prin usa de sticla si miroase a cartofi prajiti in ulei vechi de cateva zile. Aud cum te duci sa uzi florile si lasi in urma ta usile deschise. 

Usi deschise, usi inchise si usi intredeschise. 

Usile noastre intredeschise catre ce duc? Deschide usa noastra pana la perete! Te rog, izbeste usa noastra! Tu, vino, intra, haide, ti-am zis ca te astept. Am vorbit despre asta, doar stim amandoi cat de importanta e comunicarea si schimbul asta continuu de idei. Lasi usa noastra intredeschisa si nu ai nicio idee daca vrei sau nu sa te vezi intrand, dar asta e problema ta. 

Eu imi doresc sa fii sigur de faptul ca usa noastra se poate deschide si astept validarea asta de la tine, e simplu. Nu pot sa traiesc fara sa ma asigur constant, de faptul ca ploua, de faptul ca e soare, de faptul ca ti-e bine, de faptul ca vrei sa fii langa mine. 

Pot sa fiu vulnerabila, imi plac cuvintele si imi placi tu, e simplu pentru mine. Am venit cu un pachet emotional voluminos si sunt mai mult decat dornica sa il impartim, sa il completam impreuna... si totusi miroase a cartofi prajiti si mie imi e foarte, foarte foame. 


Comentarii

Postări populare