Tot ce am vrut să-ți spun, dar n-am avut niciodată curaj!

1. Niciodată în acest an n-am încetat să te iubesc.
2. Mă compar mereu cu ea! Mă simt inferioară ei! Știu că ea e doar o înlocuitoare totuși. Și știu că ea niciodată nu va fi ce am fost eu!  Și încă pot să fiu! Ea niciodată nu va aprecia cât am apreciat eu tot ce ai făcut, de când te cunosc.
3. Știu că te gândești la mine.
4. Știu că te doare măcar puțin să mă vezi așa.
5. Știu că te-au influențat prietenii tăi.
6. Nu am răbdare deloc!
7. Dintre toți, și crede-mă, nu puțini, numai tu.
8. „ Ce-aș fi eu dacă n-am fi noi?” spuneai acum ceva timp. Ți-ai răspuns singur: un om care își ascunde sentimentele, care pune o barieră în fața adevărului, care caută fericirea în locuri aiurea și care nu vede că totul poate să fie bine dar pune atâtea provocări în față!
9. Viața nu ne-a dat prea multe oportunități, așa că o caut prin diferite părți.
10. DE CE MI-AI  PROMIS?
11. O să te ții de promisiune?
12. Toată speranța mea e în promisiunea aia. Dacă a fost doar aiurea, nu știu ce va ieșii din mine.
13. Aș vrea să te văd înainte să plec! Aș vrea asta foarte tare...
14. Am plecat vara trecută pentru că nu eram pregătită pentru iubire. M-am panicat.  Îmi pare nespus de rău.
15. De revelion, te-am mințit. De fapt, am ocolit adevărul.
16. Nu mă lăsa să plâng și dă-mi măcar 3 motive să râd.

Comentarii

Postări populare