Răsărit

Anii trec repede și mi-am amintit frumusețea și pasiunea pentru scris. Cred că oricine își poate scrie gândurile într-un blog indiferent de vârstă.
Vârsta- este o însușire a oamenilor pe care toți punem accent, spunând că odată cu vârsta ne maturizăm și „culegem” cât mai multe informații. De fapt, vârsta , după părerea mea ține de aspect în primă fază. Bineînțeles, un om de 30 de ani are alte gândire față de un copil, însă așa numita „vârstă” nu reflectă maturitatea; așa cum notele nu reflectă inteligența. ( știm bine asta) 
Eu- pasiunea pentru scris a apărut încă de la vârsta de 6 ani, când făceam rime și texte cu părinții mei. În clasa a 4-a, am început să fac compuneri despre natură, bazându-mă pe imaginație. În clasa a 5-a am citit mult și am recuperat anii în care am refuzat să încerc - citeam pentru că eram obligată. Acum cărțile au devenit o poartă prin care pot zbura către lumea imaginației mele. M-am apucat de scris pentru că pot da frâu liber imaginației mele, îmi pot scrie propriile mele gânduri.
Ador iarna. Flori-de-iarnă : e modul meu de a spune că până și iarna există flori - florile pe care le trăim, nu cele pe care le vedem. Florile pentru mine sunt un simbol al fericirii și al purității , ceea ce ne dăruiește Crăciunul. Flori-de-iarnă este , de asemenea , modul meu de a spune că într-o lume înghețată există un gram de bucurie. Florile de iarnă sunt momentele acelea când zâmbești real , într-o perioadă „nașpa de tot ”. O floare de iarnă este omul care îți aduce zâmbetul.
Și nu, nu ești singur. Uită-te în jur: natura; ea ne va da mereu un răspuns. E aici. Te ajută. 


20:00

Comentarii

Postări populare